Enjoy My LiFe!


I AM ENJOYING IT~
Im enjoy my life for now even not working...
Bile pk2 balik rase best plak  bile dok umah ni, coz dpt spend time dgn Umi Walid.
Ye la, slama ni, aku dok luar, jarang ade kat umah. Means sangat jarang spend time dgn family...
Me with my parent!
DULU...
Mase aku drjah 1 sampai darjah 6, mereka bz keje. Ye la, muda lgi time tu kan...
Umi Cikgu, Walid keje shift...n aku bz dgn main je...Da name pun bdk2 kan...

Mase aku umur 13 tahun sampai 18 tahun, dok sekolah berasrama.
So mmg dok dgn kwn2, n jarang balik umah.
Minggu balik pun, klu kawan ajak g rumah dorang, aku ikut je.
Takde masalah pun dengan family.Tapi lagi rapat dengan kawan dari rapat dgn family.
Pose with all~
Da 19 tahun masuk kolej, dok asrama n umah sewa jgk..sampai la abis degree umur 24 tahun.
Da alam kuliah, lagi la, dengan boyfriend n kwn2 mmg tak renggang la.
Ade je tempat nak merayau. Klu takde plan baru ingat nak balik umah family. Teruk betul!

Start umur 25 thun, bile da keje, baru ingat family...Coz baru tau susahnyer cari duit.
Baru sedar Umi Walid da berusia coz aku pun da suku abad kan.
So tetibe rase nak spend time dgn dorang lebih sementara mereka masih ada kan.
Sayang sangat kat UMi & WALiD.
Ummi, Ready to go!
Walid, ready to play futsal in kain pelekat~










SEKARANG...
Ni da masuk bulan ke-4 aku tak bekerja. Tapi baru 2 bulan dok umah.

So far, duit blanje aku korek ASB yang semakin parah keadaannya. Takpe, asalkan gumbira!
Baru dapat dok umah puas2 (sampai boring) tapi best coz rase cam anak tunggal n anak manje je dok umah ni...Sebabnye aku dok umah dgn Umi Walid je. Angah g keje balik keje, tak nampak batang idung pun.

Umi Walid, Maaf la sbb Ct tak banyak membantu pun dok umah ni.
Mengemas, huhu...kena tunggu mood yang tak kunjung tiba...
Memasak...hehehe...Umi walid ade tak balik mkn pun. Walid plak beli lauk sesiap.hehe
Mendobi...Ha, tu je aku pat tlg...Hihihihihi~

Me with Walid!
Me with Ummi~

No comments:

Post a Comment