Washing machine fully auto?!

Mmg la aku da takde keje, so leh je tlg pe yang patut termasuklah mendobi. Aku ni mmg suka mendobi coz suka bau baju pas basuh. Sampaikan klu aku nak lipat baju, aku akan cium dulu baru lipat...Suka ngat bau baju pas da basuh...cam aroma terapi gitu..haha...~
(tapi baju aku sendiri la, baju org lain tak kuasa nak bau!!)

Disebabkan suka mendobi ni la aku berimpian nak run laundry shop...Kedai Dobi! Bile la nak tercapai...Yela, bile nak meniaga ni, modal masti kena ade...Nak wat pinjaman, PTPTN pun tak terbayar, nak tambah hutang lagi...Tak sanggup la...Huhuhuh!

Lebey kurang camni la Washing Machine Fully Auto tu...

Ha, cite pasal washing machine fully auto ni... Kan best klu ade mesin camni. Fully Auto!!! Bkn stakat auto biase cam skrg, aku nak FULL. Means pas die basuh, drain, bilas, spin,  pastu kering sendiri, lipat terus n tersusun je..Kite terus amik letak dalam almari...Ha, senang tak? Best sangat kan?!

Kat umah aku ni da ade mesin tuh...Jgn tak tau....Yg slalu sangat guna service ni kakak n abang aku...Da la jarang ade kat umah. Blk umah, masuk baju dalam mesin basuh. Pastu biar je...Tup-tup, da siap! Yg auto selebihnyer, aku yg wat. Aku pi sidai, angkat, lipat. Bkn merungut or tak ikhlas, tapi wat keje biar la sampai abis. Klu camtu, senang gile. Da la service free...Klu die bz ade keje len, aku tak kisah, ni pi merayau!Haishhh~

Walid pesan, klu wat keje jgn merungut. Nak buat, buat. jgn bising2, org tak suka. Mmg la...Aku sekadar nak share je... Dorang bkn adik aku. Da basuh baju guna mesin auto tu da memudahkan, pe salahnyer wat keje sampai abis. Mesin tu pun aku nyer...So mmg fully service aku la ni...Klu aku tak wat, mmg busuk la baju dorang tu. Pastu kena basuh blk. Tak ke membazir sabun, air & elektrik...Hadooyyy...Pk la sendiri...

No comments:

Post a Comment