Diam sudaa~

Minggu depan akan genap lah usia perkenalan aku ngan Mr Chubby selama 72 bulan, bersamaan 6 tahun. Mak aih...Lame kan? Mmg ade couple yg lebih lame dr ktorang, tapi biar la..tu cerita cinta mereka. Ni cerita cinta aku dgn Mr Chubby. Tak pernah terbayang yg kami akn bercinta sampai cenggini punyer lama.

Dgn tarikh minggu depan jgk la, aku rase sungguh tak best. Pe yg aku angan2 kan lagsung tak jadi kenyataan, malah jauh dari jangkaan. Even worse, nothing will be happen on our anniversary day!!! Aku da tak keje selama 5 bulan nak masuk 6 la tu.Grreeeeaaattttt kan?! Keje 6 bulan, menganngur 6 bulan. Bukan tak cari keje, da cari, lom ade rezeki.So, poket kering kontang da la.

Then bln 4 ni jgk is 1st payment Mr Chubby akan bayar kete die. Mase memula dpt kete, terus die g tinted RM500 guna kad krdt. So bln ni kena byr kad krdt mau lebih separuh dr gaji die. Gaji bln ni pun tak byk katenyer...Bkn setakat cukup makan, tapi agak sesak nafas gak la....Maksudnyer nothing will be celebrate or do on our 6th anniversary. Hurm..gile SAD!

Ape kan daya~
Ape nak buat. Aku takkeje. Mr Chubby plak financial crisis. Mau botak die pk pasal hal ni. Aku diam je la. Ckp banyak ade guna ke? Tambah stress die ade. Dugaan betul...Mmg la not necessary celebrate this anniversary. Wait!!! Sape kate not necessary? Bagi aku necessary coz we need to appreciate segala susah senang sampai da 6tahun. Lama tuuuuu~

Tak semestinyer kita kena berhabis duit. Leh je wat something guna kretiviti kte kan... Wat wish card ke, dedicate love song ke, wat short movie guna movie maker ke...Haaa...yg ni aku slalu buat sampai aku tanak wat da. Baru je selesai wt utk trip dgn exhousemate. n da wat tuk Mr Chubby 2 bulan lepas. Tanak wat da. Mr Chubby tak penah wat something yg camtu utk anniversary sbb besenye die kuarkan duit tuk treats us on our anniversary. Wt tuk besday ade la. Haaa, skrg da crisis duit, leh r buat kan? Hell no! Die bz kot dgn keje.  Maunyer die nak wat? Takde maknanyer...

Hurm..gile tak best! Takde mud pk pasal ni...nak share kat sape tah. Klu share pun leh wat pe. So, diam sudaaaaaaa~~~ Arghhhh....hate the feeling. Shud be hepi but nope. Unhappy mood =(

No comments:

Post a Comment