Terima kasih...=)

Suka...Gembira...Tak sangka...Bermula detik 12 malam td, anniversary day for AbyAny. Mr Chubby wat wall post kat wall aku camni:

Lautan Selalu dikatakan luas, namun luas lagi masa kite bersama,
Langit Selalu dikatakan Tinggi, namun Tinggi lagi Nilai cinta kita bersatu,
Itulah kita 6 Tahun Saling Mengenali bakal bersatu bila tiba masanya....~

Mak aih... Da lame Mr Chubby tak bermadah pujangga... Mase tahun pertama bercinta, penuh gak la email aku dgn madah2 darinya yg sume aku da print & letak kat album...Heheh..Bile bace blkconfirm menyengih la sampai ke tinge...=)
Last year anniversary, i think..hehe...=)
Tanggal 8hb hampir melabuhkan tirai...Aku nak ucapkan terima kasih sangat2 kpd kwn2 yg like post aku kat blog ni berkenaan anniversary kami dan yg doa dan komen yg baik2 untuk kami kat wall post and video jgk...Really appreciate yr effort of doing that and support toward us.

Tak lupe juga untuk Mr Chubby yg mengindahkan sepanjang hari aku dek wall post & video die wat tuk aku...Alhamdulillah...Bahagia aku rase walaupun sambutan tahun ni agak berlainan dari tahun2 sudah. Hope something good news will arrive soon...Keje la, ape lagi...Da keje baru leh pk pasal kawin ye...hehehe... =)

No comments:

Post a Comment