Dating?!

Pepagi lagi da de benda nak post... hehe

Hadoi...terjerit2 panggil name aku swuh bangun. Masalhnyer aku da bangun da...Cume malas kuar bilik. Then da 3 kali menjerit name aku, aku pun kuar gosok gg n g dapur...Ummi swuh aku sarapan, sbnarnyer...Die ajak Walid sarapan, tapi walid wat dek je...Ingatkan sbb da minum dulu, rupenyer, sengaja je. Ade2 je la...

Ummi swuh aku mandi n bersiap temankan die g Giant, nak byr bil katenyer...Opss...bkn temankan, swuh drive kan...Aku g dapur, ckp kat Walid yg tgh minum sensorang (aiyoo...td ajak minum jual mahal!)

"Walid tlg anta Ummi kat Giant ye, Ummi nak byr bil. Umi tlg byr bil, walid tlg anta umi la."

Belum pun Walid sempat menjawab, ummi da masuk dapur...Terus aku ckp...

"OK mi, siap cepat. Walid tlg antakan umi g Giant...Nak dating dgn umi."

Umi senyum, sukanyer die...Yg walid senyum kat aku penuh makna...Adoi...Men ngajuk2 plak...Cian walid dok umah 5 ari coz umi g sekolah, so ble 2 hari sabtu ahad dgn umi, saje nak perhatian la tu...Cecomey kan...Hehehe..

Ummi Walid mase Family Day 2010
Tu je citenyer...Jgn mase mude je reti bercinta, ble da tua2, wat dek je. Da tua2 la lgi sensitif nak perhatian n nak di perhatikan sbb anak2 da besar...So time tuk bercinta blk la...Heheh... So Chomells~

No comments:

Post a Comment