Takde mende~

Takde benda nak post minggu ni...Fuh, akhirnyer setel kemaskan bilik...sebulan lebih dok dlm kapal pecah, haru! hehe...gile banyak barang...bwh katil pun ade barang sesorok...ye la, ade baju kat umah sendiri, pastu beli baju lagi tuk dok umah sewa...keje, merayau...beli baju lagi...hahah...So, baju masuk kat kotak n beg mane yg jarang pkai n not allowed pakai kat uma nih..Hahah..~


Setiap kali Mr Chubby SMS tanye..."any wat pe tuh?" Aku balas, "tgh kemas bilik." Sampai Mr Chubby pelik, bp kali nak kemas bilik...Hahah...Sbb setiap kali aku kemas, aku wat sikit2 je, pastu men tenet je lebeh...HAdoyy...Sbb tu la mngemas je memanjang...Skrg da kemas, wah, senang ati tgk bilik da kemas...

Mr Chubby ade tanye if aku nak wat bisnes Ijan Burger coz Ijan Burger nak cari pelapis. Untuk pengetahuan, Ijan Burger ni sangat famous kat Seremban n burger die mmg puas la mkn...Tak kedekut mayonis, sayur, sos...Sampai meleleh2 kat burger tu...rase pun mmg sedap...So, aku kte, tgk la dlu...Klu ujung bln ni takde pape yg menarik, maybe aku berminat kot nak wat...Mmg la jual burger tak glamer, tapi klu ade duit, tak glamer pun leh jadik glamer...Tul? So, Wait n See k...

Aku pun tak sbar nak tgk pe akan jadi sampai ujung bln nih...Hahah~Leh ek camtuh...  K la...ni post cecampur ni...Daaa~

No comments:

Post a Comment