Cam tak caye je...=P

Masih tak caye, betul ke aku da ade kete?Kete aku sendiri? Biar betul nih? (kasi lepuk je budak ni!) Ha, aku tau camne nak kasi caye...Tgk la tgh bulan depan bile kena kuar duit byr kete, baru caye agaknye...Hahahah!

Siang td, kuar umah kul 10 dgn adik kecayangan aku g area Subang tuk tgk umah n bilik yg aku akan sewa setelah aku menggeledah kat tenet beberapa hari. Fuiyoooo....biar betul nih...!1st time drive dr Nilai ke Damansara (amik Mr Chubby) and ke Subang. Terer sgt da ke drive tuh? Whatever =D

Um...actually td bwk kete ok je. Aku suka tang parking! Sblm ni bwk kete wira Mr Chubby & my Ummi, suka masuk bontot kete dulu sbb nak senang kuar parking. Tp dgn kete cikenet nih, masuk depan boleh, bontot boleh, da pandai parking tepi. Confirm masuk punyer la sbb CINONET! Best la...SANGAT!!! 

Jauh perjalanan hari ni. Meter menunjukkan perjalanan hari ini sejauh 220KM okay! Merayau no 1~ Mampos la camni...Seb bek buah hati ni kurang minum (jimat minyak), lagi la suka3! Ish..kena control...Kete nih tuk cr rezeki, bkn tuk berjoli. Lg2 keje ni tuk kumpul duit ehem3... Sabau yer...

Okay, sangat penat ni. Jom tdo. Zzzzzzz (X_x)

P/s: Peringatan tuk diri sendiri - Kerja mencari rezeki kerana Allah. Insyaallah diberkati =)


2 comments:

yenny said...

hehehehehe...xmrasa lg la drive jauh mcm tu...baru drive dekat je dg g sagat keta org...hihihihih...ok sal..work harder...achieve or dream..keep updating ur blog...:)

cHeQ SaL said...

hye yenny. currently my broadband da kena bar! so, i will update weekly basis juz for you. =) thanks my dear sudi bace blog diary hati ni. heheh =)

Post a Comment