Commitments??

Klu korang rajin skodeng FB aku, lately ni post aku semacam je...

 and....


Hasikk2 commitment...tah pape kan? Org len da lama komited dgn keje, rumah tangga, anak2. Aku baru nak start keje je kecoh komitmen2...Kecoh an??Aku bace byk kali pun terasa, hek'ele.. Da dpt keje, da r. Komitmen2....Semak tul!!!!

Ntah pe la yang aku kecoh2 kan sbnrnyer...Pasal komitmen keje shift? Maybe...Aku pun tak tau la, tapi aku sgt berharap keje ni memberi kebahagiaan kat aku walaupun keje tak tentu mase,cuti tak tentu sabtu ahad. Haaa, ade lagi satu komitmen yang terikat kat aku bile aku dapat keje ni...

Komitmen yang lagi satu ni pun aku ade post kat FB, tp tersirat...
So, aku bakal dapat komitmen yang satu ni esok, Insyaallah. Tetiap bulan kena komited, klu tak, die lari diambil org. Ape kebendanye....?! Tunggu dapat sok, aku share kat sini. So sape bace blog ni, die akan tau dulu dr kwn2 kat FB. suka tak? heheh~

So, tungguuuuuuuuuuu~

2 comments:

yenny said...

sal pening la hahahahah...sal g keje yg mn ni... hahahaha...

cHeQ SaL said...

sal keje yg cust service MAS tu yenny...pening lg tak? heheh =)

Post a Comment